NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 9 november 2011

Licht bruin en groene kleuren

Hallo, 
ik borduur nog even verder op de verschillende kleuren bruin. Via de mail en tijdens demo's wordt steeds weer gevraagd welke kleuren mensen moeten kiezen. Ik kan dat niet voor jullie bepalen, want ik weet b.v. niet met welke kleur dessinpapier je veel werkt. Door deze kleurstalen op het blog te zetten hoop ik dat ik jullie wat kan helpen bij de keuze. Op mijn eigen blog Creadin heb ik onder tutorials een les staan in kleurkeuze en een uitgebreid bestand met kleurstalen, waarop je kan zien welke kleuren goed met elkaar mengen. De komende weken komen we nog met meer kleuradviezen. 
In het plaatje van vandaag heb ik de bruine kleuren van het vorige bericht gebruikt, maar nu voornamelijk de lichtste kleuren in de groep verwerkt. Bovendien heb ik bij bijna alle bruinen met twee markers gewerkt. Daarbij de punt op punt techniek gebruikt. Voor de groenen heb ik weer een reeks van drie of meer markers gebruikt.

Ik hoop jullie weer wat helderheid gegeven te hebben in de kleuren van Copic Markers.
Als toegift enkel stalen van haarkleuren, die ik op dit moment aan het verzamelen ben.


Groet Diny

15 opmerkingen:

corryskaart zei

hoi diny
heel erg mooi en prachtig zoals je de kleurstalen maakt zo kunnen we steeds wat bijleren
dank je wel daarvoor!
groetjes van corry

Creative Fun Factory zei

Hi Diny,
Makkelijk de kleurstalen, zo wordt het voor mij wat duidelijker. Bedankt!
Grt Carla

Dina zei

super wat je gedaan hebt en bedankt voor de moeite dat je dat voor ons doet
vielmols merci

Els Wouters zei

Heel bruikbaar Diny. Dank je wel !!!

Toos Awater zei

Supers Diny dat je dit weer met ons wilt delen vindt de combi zeer geslaagd

Groetjes Toos

Unknown zei

hallo diny
hartelijk dank voor deze goede en leerzame tip
veel liefs van marcelline

marijke zei

dit ziet er geweldig uit deze voor beelden mijn dank daarvoor

Marie-Anne zei

Enorm bedankt weer, ze zijn weer opgeslagen voor mijn inspiratie.

Marie-Anne

Yvonne zei

Hoi Diny,
Super dat je dit voor ons doet! Ben er in ieder geval weer heel blij mee!
liefs Yvonne

henny18 zei

Ik ben er ook blij mee Diny,kunnen we weer lekker oefenen.Bedankt weer voor je moeite en het delen met ons.

Groetjes Henny

Helen zei

Weer helemaal toppie; kan weer wat aanvullen in mijn copic leermapje. Groetjes.

Unknown zei

Hoi Diny,

Dank je wel voor de duidelijke uitleg.
Kan zo echt een leermapje aanleggen. Makkelijk voor de beginnende copic kleurder.
Super..

Tonny

Tinie zei

Wowwww weer ontzettend bedankt Diny, super kleuren, ga ze zeker uitproberen!!!

Groetjes Tinie

Agnes zei

Wat heerlijk dit blog!
Na twee jaar niet meer gekleurd te hebben met de copics kan ik hier weer een hoop "ophalen"
Heel erg bedankt Diny!
groetjes, Agnes

Helga zei

Bedankt, Diny voor al je werk !

Helga