NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 5 december 2011

It's such a girl thing!!

Op deze Sinterklaas dag mag ik mijn 1e kaart posten voor dit blog.
Gisteren is Sint al bij ons langs geweest, voor Elise heeft 
hij een hele mooi pop in haar schoentje gelegd, Gerwin en ik
hadden een overheerlijke chocolade letter gekregen.

Vandaag met een flink stuk choco tijd genoeg om eens 
langs de blogs te hoppen.
Ook wil ik de tutorial eens toepassen die Gea gisteren voor ons gemaakt heeft.

De kaart voor vandaag is gemaakt met een digi image van
Make it Crafty - Chantelle at the race -

Het papier komt uit een papierblokje van First Edition Paper - Daydream - 
De rand in het cardstock is gemaakt met een Rand en hoekpons set van Martha Steward.
De ronde hoeken van het Dessin papier zijn gemaakt met een ronde hoekpons.
De label is een stans van magnolia.

De Grote paarse bloem is eigenlijk een witte metalen bloem, deze is
op kleur gespoten met de airbrush.
De bloem daarop was ook wit en op kleur gespoten met de airbrush.
Het roosje heb ik wit gelaten. 



Deze Markers heb ik gebruikt.
Voor de huid R11 E00 E51
Haar E42 E43 E44 Y00
Bloemen op de hoed V91 V93 V95
Jurk BV20 BV23 BV25 BV29

Het papier waarop ik kleur...

10 opmerkingen:

Marie-Anne zei

Wat een mooie kaart.

Groetjes,

Marie-Anne

3dnadia zei

Prachtige kaart

Groetjes Nadia

Margreet zei

Wat een super leuk kaartje.
Groetjes Margreet

corryskaart zei

hoi lydia
wat een pracht van een kaart echt eentje om trots op te zijn!
gr corry

Tinie zei

Wowww wat een super mooie kaart!!!

Groetjes Tinie

Erna zei

Prachtig gedaan Lydia de plooien zijn mooi.
Ook leuk om te zien dat je met de airbrush dat metaal gespoten hebt.

Groetjes Erna

Yvonne zei

Prachtige kaart!
groetjes Yvonne

Kreativmonster zei

Erg leuke kaart met een hele mooie kleurencombi.

Unknown zei

prach schitterende kaart met heel mooie kleuren
veel liefs van marcelline

Helen zei

wat een prachtige kaart!