NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 4 januari 2012

Van harte!


Hallo bloglezers,
Ik wens jullie allemaal een heel goed, gezond en vooral creatief 2012!
Hopelijk hebben jullie een fijne jaarwisseling gehad en is het nieuwe jaar goed begonnen.

Deze kaart heb ik gemaakt met papier van Little yellow Bicycle. Is een mooie kleurlijn, en het papier (misschien niet echt zichtbaar op de foto) glimt een beetje. Precies passend voor een romantische kaart. De afbeelding is van Adorables, een hele lijn met schattige meisjes. Echt heel lief en leuk om te kleuren.
Ik heb er lekker veel roosjes opgedaan, wat glittersteentjes, en de zilverkleurige blaadjes komen van een stans van Cheery Lynn. Heel mooie stansen waarbij de afbeelding heel strak en netjes wordt uitgestanst. ik vind ze persoonlijk mooier stansen dan de Nestabilities.


Ik heb hier voor het eerst ook geprobeerd de plooien goed te kleuren zodat ze mooi zichtbaar worden. Dat is momenteel razend populair, dat zie je wel aan alle andere kaarten die geplaatst worden op dit blog.

gebruikte kleuren:
Broek, RV09, RV55, RV17
Tshirt, R85, R83, R20
Blouse, R59, R46, R29, R27, R24
Schoenen, N9, N8, N6, N4
achtergrond, N2, N1, N0
Haren, E29, E27, E25, E21
huidskleur, E11, E01,E000, R20
Ik hoop dat jullie de kaart mooi vinden, heb je vragen over hoe de kaart is opgebouwd of de kleuren, vraag gerust.

Creatieve groetjes Brenda




13 opmerkingen:

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje.
En wat een mooie kleuren
Groetjes Margreet

Lydia Boode zei

Je plooien zijn erg mooi geworden net als de rest van je kaart.
Hugs Lydia

JOKE zei

Schitterende kaart en geweldig ingekleurd....ooit hoop k het ook zo te kunnen... ;-)
Liefs Joke

Diny Sprakel zei

Hallo Brenda, het is je goed gelukt om de plooien mooi zichtbaar te maken. Leuke kleurcombinaties
Groet Diny

Tinie zei

Wat heb je deze geweldig ingekleurd, hele mooie kleuren gebruikt!!! Super!

Groetjes Tinie

Helga zei

Dag Brenda,
Mooie kaart ! Ik vind het cirkeltje met "Van harte" er ook geweldig bij... Is dat een stempeltje?
Gr,
Helga

Unknown zei

heel mooie kleuren,ongelovelijk
veel liefs van marcelline

Monique - Mienokje zei

Ongelooflijk goed gedaan die plooien. Het lijkt wel een 3d-plaatje. Ooit hoop ik ook zo te mogen "kleuren"

Groetjes, Monique

Marian zei

Vind de kaart prachtig en mooi gekleurd
Hihi heb net me papier binnen dus ga eens wat proberen met me stiften
Groetjes

corryskaart zei

hoi brenda
dit ziet er werkelijk prachtig uit en die kleuren zijn supergaaf, erg mooi ingekleurd!!
groetjes van corry

Brenda zei

Hoi allemaal,
bedankt voor de reacties, leuk dat jullie zo enthousiast zijn over mijn kleurwerk.
Helga, je stelde een vraag over de tekst, ja dat is een stempeltje, maar ik weet niet van welk merk, ik heb het ooit gekregen van mn vriendin, al gestempeld op papier. ik kan je dus helaas niet helpen aan de naam van deze stempel.

Heidie zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt. Mooi hoe je die plooien hebt gekleurd.

liefs Heidie

Helga zei

Dag Brenda,
Dank je wel voor je antwoord, hoor !
Helga