NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 20 januari 2012

You are my heart

Vandaag een kaartje van mij hand.
Natuurlijk heb ik Tilda ingekleurd met de Copic Markers.
Ik heb een techniek geleerd van Diny en die deze
keer toegepast.
Eerst met grijstinten kleuren en daarna
met 1 kleur er overheen.
Hieronder kun je haar beter bekijken

Je ziet dat ik als basis de N-tinten heb gebruikt.
De schaduw gewoon met 1 kleur gemaakt: de E 41
maar ook lichtjes langs de randjes gekleurd van het hart.

Ook deze keer heb ik gekleurd op het perfect colouring papier.
Ook nog erg bedankt voor jullie reacties op de tutorial, erg leuk!

Liefs Angelique

10 opmerkingen:

Gea zei

het is een prachtige kaart!
Leuk ook hoe haar voetjes buiten het hart vallen
Groetjes Gea

Lydia Boode zei

wat een mooi kaartje is dit geworden.
Wil je van deze techniek eens een tutorial maken? ben erg benieuwd hoe je dit gekleurd hebt.

Hugs
Lydia

Diny Sprakel zei

Hallo Angelique, wat een mooie kaart. Leuk de techniek met weinig markers hier toegepast te zien,Groet Diny

marion zei

Wauw wat gaaf Angelique, schitterend kaartje geworden en super super mooi ingekleurd. Liefs, Marion

Margreet zei

Wat een super mooie kaartje
Groetjes Margreet

Brenda zei

Hoi Angelique,
het is een hele mooi kaart, en leuk om te zien dat je met weinig kleuren ook heel mooi resultaat krijgt.
Groetjes Brenda

Jolanda zei

Angelique, wat een prachtige kaart weer en wat een leuke techniek met zo weinig kleuren toch zo'n super kaart!Toppie hoor

Yvonne zei

Wauw, Angelique wat een geweldig mooie kaart en supers mooi ingekleurd.
liefs Yvonne

Tinie zei

Wat weer ontzettend mooi ingekleurd, een super geheel!!!

Groetjes Tinie

Cathy zei

Wauw, prachtkaartje!!!