NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 2 april 2012

Lizzie gives you a present

Hallo weer copic liefhebbers,

Zijn jullie allemaal 1 april goed doorgekomen?
Ik ben ziek thuis, dus ik kwam er deze keer goed onderuit ;-)

Het is weer mijn beurt voor een kaart en deze keer heb ik me ook eens gewaagd in de wereld van Make It Crafty van Zoe McGrath en dit lieve dametje heet Lizzie with gift, wat een lief ding he?
                        
Ik moet bekennen dat dit niet mijn alledaagse manier van kleuren is maar dat ik mezelf uitgedaagd heb om dit eens op deze manier te doen en het lijkt wel dat het geslaagd is???
Het ene moment denk ik, ja leuk, goed gedaan en het andere moment denk ik, ja maar …..is dit wel goed, had ik misschien beter ….. etc etc.
Maar ik ga hem toch plaatsten.
De gebruikte copic kleuren zijn:
Gezichtje, handjes en stukje van het been: E50 – 51 – 00 – 93
Het groen van strik, sokken en jurk: YG67 – 09 – 07 – 05 – W1 – G24 – G99
Haren: E97 – 19 – 08 – 07
Schoenen: E35 – 29 – 23
Cadeau: BG53 – 49 – 45 – Y27 – 15 – 13
Strik en rushes: YR09 – 07 – 04 – E35 - 19 – 07
Dat zijn veel kleuren maar dat was ook nodig om dit te bereiken.

De bloemen heb ik ook gekleurd met copics en de bloem op de onderkaart is een zelfgemaakte bloem.
Het designpapier weet ik niet meer van wie het is, dat heb ik al lange lange tijd liggen.
De postzegels komen uit een knipvel van Eline’s huis en die met de bomen erop is een originele postzegel uit Zweden.
Nou ik hoop dat jullie mijn poging geslaagd vinden en wie weet probeer ik het nog eens met andere kleuren, het was toch erg leuk om te doen.

Bedankt voor je bezoekje en mocht je vragen hebben …………stel ze gerust.

Creatief liefs,

Mary

8 opmerkingen:

Frouwkje zei

Hoi Mary,
Wat heb je prachtige kleuren gebruikt!! Heel mooi ingekleurd ook.
Liefs, Frouwkje

Gea zei

ik vind hem super! Lekker felle kleuren, daar houd ik wel van.
Groetjes Gea

Margreet zei

Wat een super mooie kleuren
En een prachtig kaartje
Groetjes Margreet

Tinie zei

Wat weer super ingekleurd en dan die heerlijke felle kleuren, klasse!!!

Groetjes Tinie

Liesbeth zei

Errugg mooi, wat een sprekende kleuren he je ook gebruikt.
gr. Liesbeth

Ankie vd Polder zei

Wat een prachtige kleuren! En beterschap hoor. Groetjes, Ankie

Frouwke zei

Wat een mooie kaart, en zo fleurige kleuren! Top!

Cathy zei

gewoonweg WAUW!!!!