NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 9 mei 2012

Butterfly Girl

Hallo weer Copic vrienden,

deze keer een totaal andere digi, ik vond deze online bij D'Arcys Diaries en is gemaakt door Gayle Cook.
Ook heb ik een andere kleur stijl gebruikt, de hele digi is namelijk gekleurd met 5 copics en de kleuren voor de huid natuurlijk.
Wat een eigenwijs schatje hè?
De basis van de kaart is gemaakt met Go - Kreate mallen en daarvoor heb ik de mallen uit gestanst en dezelfde mal aan de buitenkant nagetrokken met potlood en uitgeknipt waardoor je verschillen krijgt in je papier die jij leuk vindt en meerdere lagen kunt maken. 
Het papier wat ik heb gebruikt is van Coordinations en Magnolia design papier wat ik heb gedisstresd en aangezet met Vintage Photo inkt van Ranger.
De digi heb ik ingekleurd met de volgende copics:
Huid: E51 - 50 - 21 en E 93 voor de blosjes. De rest: E44 - 43 - 42 - 41 - 40.
Vervolgens heb ik haar op 3D foam gezet en er een verbandgaasje achter geplakt en dat heb ik weer bevestigt op een halve doily van Cheery Lynn.
De bloemen zijn handgemaakt met cardstock en Tim Holtz Kraft Glassine Sheet.
2 Dew drops houden het bovengedeelte van de easel kaart op zijn plek.
De stempel is van Gypsies en die heb ik uitgestanst met een ronde en daaronder met een scallop pons.
Het mooie van deze stempel is dat hij altijd later nog ingevuld kan worden met de datum die nodig is.
De parasol charm, wat pins, vlinders en pareltjes maken het geheel weer af.
Ik hoop dat jullie deze kaart weer mooi vinden en dat jullie er weer wat inspiratie uit kunnen halen.
bedankt weer voor het bezoekje en uiteraard geniet ik van alle berichtjes,

creatief liefs,

Mary



10 opmerkingen:

Riet Kamstra zei

MOOOOOI!!!! En door het kleurgebruik een rustige uitstraling, die goed bij de gezichtsuitdrukking van het stempel past. De zelfgemaakte bloemen vind ik ook erg mooi! Er valt nog veel te leren voor mij en hier doe ik weer inspiratie op! Bedankt!

gr Riet

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje.
En mooi kleuren.
Groetjes Margreet

Lydia Boode zei

Hele mooie kaart geworden. en super gekleurd.

Groetjes
Lydia

Gea zei

prachtig!! Mooi gekleurd en de kaartvorm is ook erg mooi
Groetjes Gea

Cathy zei

Heerlijk kaartje!!!

H zei

prachtige kaart en ook mooi die kleuren zo
groetjes harma

Hetty zei

Super leuk, mooie digi!

Frouwke zei

Dat is een heel apart kaartje geworden!
grts
frouwke

Yvonne zei

Wat prachtig is dit zeg!
liefs Yvonne

Tinie zei

Heel erg fijntjes, super!!!

Groetjes Tinie