NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 9 juli 2012

Happiness

Dit is de tweede kaart vandaag, ik heb op het verkeerde schema gekeken. Dus jullie krijgen vandaag een bounskaart.

Hallo, 
dit is een kaart die past bij de dag waarop ik hem gemaakt heb. 
Een zondag in de zomer van 2012 met veel regen en af en toe een heel zwak zonnetje. 

De Turning the Leaves collectie van Magnolia en de zomerkit bevatten stempels met thema's die de zomer al voorbij zijn. Er zitten er weer heel veel bij die je echt hebben wilt. 
Dit is er een van, Tilda met prachtige wapperende haren en een lief muisje op haar hand (ik ben als de dood voor muizen, alleen op papier kan ik ze verdragen)


Ik heb haar in herfsttinten gekleurd, diepe warme rode en groene kleuren, daarbij passen mooie roodbruine haren.

Kleur je graag haren, dan is de Tilda voor jou. 
De basiskaart is gemaakt van het stevig Joy kraftkarton.
Het designpapier is van Websterpage. Ik heb het kader gemaakt met een Sizzix stans
de warm oranje rozen zitten op een magnolia bloem, de takjes zijn van MD en van CL


Tilda is gekleurd met Copics, waarbij ik vooral diepe donkere kleuren heb gekozen.


Dit zijn de kleuren
Huid E50-51-53-11
haren E18-09-YR07-04
Rok en sjaal E81-84-87
Trui en schoenen R32-35-37-59
Ik kom op andere blogs deze week met vrolijke zomerse kaarten. Dat is het leuke bij Copics, je kunt er alle kanten mee op.

Ik lees graag jullie reacties op mijn  bijdrage voor dit blog.
groet Diny


9 opmerkingen:

Marie-Anne zei

Wat een prachtige kaart! De kleuren die je gebruikt hebt voor de haren vind ik geweldig en ga ik dan ook zeker onthouden om zelf eens te proberen.

Groetjes,

Marie-Anne

Yvonne zei

Wauw ik vind je kaart geweldig! Wat een mooie kleuren heb je gebruikt en die haren vind ik schitterend.
liefs Yvonne

celia zei

Dankzij jou durf ik er aan te beginnen! Geweldig gedaan!!!!
Liefs, Celia.

Chantal zei

Wauw Diny, mijn handen beginnen te jeuken voor deze stempels, want ohhh deze is al zo mooi gekleurd en je kaart is prachtig! Lieve groetjes, Chantal

Thea zei

Prachtig Diny! We hebben het weer nu éénmaal niet in de hand. Mooie kleuren heb je gebruikt voor de kaart.

Groetjes Thea

Tinie zei

Prachtig die haren, super gekleurd zeg!!! En dat muisje, ik geloof niet dat ik direct deze stempel zal kopen...... maar Tilda staat er zo lief bij, hele mooie kaart!!!

Groetjes Tinie

Frouwkje zei

Hoi Diny,
Wat is deze Tilda superleuk en je hebt haar prachtig gekleurd!! De haren hebben ook zo'n mooie kleur!
Liefs, Frouwkje

Gerrittina zei

Oei, wat mooi gekleurd. En die plooien.....gaaf.

Gr.GZ

Cathy zei

Een pareltje!!!