NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 2 november 2012

Er is er één jarig hoera hoera!



Goedemorgen allemaal,

Allereerst heel veel dank voor jullie lieve reacties op mijn eerste videotutorial! Ik vond het ook superleuk om te doen! Vandaag mag ik jullie weer een kaartje laten zien op het CMB-blog. Dit keer wil ik jullie een ronde Easelkaart showen met het lieve stempeltje van Weestamps - Amy. Ik heb mijn gloednieuwe Grand Calibur kunnen gebruiken met deze kaart door de Grand Nestabilities van Spellbinders Circles & Scalop Circle te stansen.

Ik heb achter de cirkels gewerkt met elastisch kant wat ik wel een beetje een sjiek uiterlijk vind geven. Het designpapier is van Carta Bella- Beautiful Moments paperpad. De swirl is van Magnolia en ik heb een vlinderpons van Nellie Snellen gebruikt die ook direct embost. De bloemen zijn van Wild Orchid Craft en het lint en bedeltje zijn uit eigen voorraad. Het labeltje is van Magnolia en de tekst van Marianne Design. Als laatste een kleine bladswirl van Cheery Lynn gebruikt.


Amy heb ik ingekleurd met mijn favoriete copic markers en ook heb ik stickles op haar ballon gedaan om daar extra glinstering te krijgen. De copic nummers die ik gebruikt heb, zijn:

Huid: E000-E00-E01-RV21
Haar: E35-E33-E31-YR21-YR20
Rood: R46-R56-R59
Grijs: W5-W7-W9
Lila: RV91-RV93-R56
Groen: YG93-YG95-YG97
Geel: Y21-Y32-Y23
Mand: E70-E71-E74

Alvast heel veel dank voor jullie reacties. Ik lees ze altijd erg graag. Ik wens jullie nog een fijne dag en alvast fijn weekend! Tot de volgende keer!

Lieve groetjes, Chantal

10 opmerkingen:

Ankie vd Polder zei

Wat een schitterend kaartje. Erg leuk gedaan en mooie kleuren. Groetjes, Ankie

Saskia van den Berk zei

WAUWIE Tal.............dit is ook al weer zo'n super gave kaart.
Knuff Sas

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje en een leuk model kaart.
Groetjes Margreet

marian zei

Hallo Chantal,
Jeetje wat een super geweldige kaart heb je weer gemaakt.Schitterend.
Groetjes van Marian.

Marianne Schut zei

Hai Chantal, een super vrolijke kaart, pracht kleurwerk ook! Groetjes Marianne

Naomi zei

Wauw seg wat een prachtige kaart!!!
Zo leuk met al die details en ook een prachtig ingekleurd afdrukje!

Veel Liefs
Naomi

Hetty zei

Wat een prachtige kaart, deze stempel is ook zo leuk !

rian zei

deze is echt mooi, zo heb je weer eens iets anders, dan vierkant.

groetjes rian

Ghea zei

Wat een juweeltje van een easelkaart heb je gemaakt gaaf
Liefs Ghea

Priscilla Waker zei

Echt heel lief.. en zo mooi gekleurd. :)
Liefs Priscilla