NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 24 december 2012

De mooiste tijd van het jaar.

Hallo, 

De mooiste tijd van het jaar, dat is het voor veel mensen zeker, de kersttijd en de jaarwisseling.


Ik wil alle lezers en volgers van ons CMB blog hele fijne kerstdagen wensen, met alle dierbare mensen om je heen of in je gedachten. 
Het is een tijd van gewoontes, elke kleine of grote familie heeft vaak zijn eigen tradities opgebouwd in de loop der jaren.
Bij ons is het kerstavond altijd te doen, dan komen we samen en genieten van onze tradities.
Het is heel erg fijn te merken, dat je kinderen ook als ze een eigen bestaan hebben opgebouwd, toch kerstavond bij ons komen vieren.
Ik koester dat en ben erg dankbaar dat we allemaal nog bij elkaar zijn.
Wij van het CMB-team wensen jullie ook de best mogelijke kerstdagen toe, ons ervan bewust zijnde dat niet iedereen het geluk heeft om dit met zijn geliefden te vieren. 

We denken in deze tijd aan jullie; onze volgers en lezers.
Mogen we jullie ook alvast een goede jaarwisseling wensen en de hoop uitspreken dat jullie ons net zo trouw blijven bezoeken als dit jaar gebeurd is. 

Wat betreft de kaart:


De afbeelding is van Tiddly Ink. Het achtergrondpapier heb ik gemaakt met Panpastel en stempels.

Ook de kerstbomen zijn bewerkt met Panpastel, waardoor ze qua kleur perfect bij de achtergrond passen.


Gebruikte Copics:
gezicht E000-00- 11-13
Haren E18-09-YR07-04
Rood: T5-E19-07-R24
Groen: BG 90-93-96-99
Bruin E41-44-47

Nog veel succes met de voorbereidingen .
Groet Diny


4 opmerkingen:

nettie53 zei

Prachtig!

Margreet zei

Wat een prachtig kaartje
Fijne feestdagen
Groetjes Margreet

Unknown zei

diny
ze is prachtig ,jou kaartje
ik wens jou ook prettige kerstdagen en eindjaarfeesten
veel liefs van marcelline

Marianne Schut zei

Hai Diny, wat heb je dat mooi verwoord, je kerstwens...ik kan me er alleen maar helemaal bij aansluiten! Uiteraard blijf ik jullie volgen hoor, er is altijd zoveel moois te bewonderen op jullie blog! Ook deze creatie mag er weer wezen, super kleurwerk! Heel gezellige dagen gewenst en heel veel liefde, geluk en vooral gezondheid voor 2013! Liefs Marianne