NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 17 december 2012

Mulberry Wood...


Lieve copic gebruikers,

Nog één week en het is weer Kerstavond.
Het huis is al helemaal versierd en de Kerstkaarten liggen klaar om verzonden te worden.
Ook deze twee elanden gaan deze week de brievenbus in, op weg naar een warme thuis.


 Dit kaartje heb ik simpel gehouden.
Sommige afdrukjes hoeven niets meer vind ik.

Voor de sneeuw heb ik mijn Puffy Velvet pen nog eens boven gehaald.
Ze is super in gebruik, alleen moet je er de heattool voor hebben.
De ijskristallen-border heb ik met de Silhouette gesneden.


De foto van de kleuren die ik heb gebruikt .

 Voor iedereen een hele fijne Kerst met veel gezelligheid!
Celia.

5 opmerkingen:

Caroline zei

Schitterende kaart, hou wel van elanden. Te gek
Liefs caroline

rian zei

hele leuke kaart vindt die rand erg mooi.

groetjes rian

Dina zei

wauh heel mooi van wie is deze stempel???

made by ineke zei

whauw wat een mooie kaart en wat een lief stempeltje, ben helemaal verliefd erop!
prachtig geheel
gr ineke

Unknown zei

het is een prachtig kaart geworden
nog prettige feestdagen
veel liefs van marcelline