NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 17 april 2013

Priceless


Hallo lieve bloglezers,


Heb je dat ook wel eens dat je in een winkel loopt en ineens valt je oog
op iets waarvan je denkt "he dat neem ik mee" 
Dat had ik met belletjes bij de Hema.
ze zitten in een zakje roze, blauwe, gele en zilver kleurige belletjes.
Heb voor alle zekerheid maar gelijk 3 pakjes mee genomen. 
  

Met een stukje twine wit/roze heb ik het belletje vastgezet tussen de bloemen.


In de bloementoef heb ik een pin gestoken die zelf gemaakt is. 
Hiervoor heb je nodig een metalen staafje, parels en metalen kraaltjes
en een beetje sierraden lijm.
Als je wat verschillende materialen klaar legt kun je een aantal van 
deze staafjes maken. Meestal als ik hiervoor ga zitten
kijk ik naar de kleuren papier die ik op dat moment veel heb
liggen zodat wanneer ik de kaarten ga maken
ze direct kan pakken. 


De afbeelding is van The Paper Shelter en ik gekleurd met de volgende Copic Markers
Huid: E50 E21 E11
Haar: E79 E77 E71 E70
Ring: C2 C4 C6
Kleding: RV02 RV06 RV19, E51 E55 E57, 
Schoenen: T4 T6 T8

Op mijn prive blog loopt de candy met de Sizzix Bigshot door tot
we aan de 650 volgers zijn. 

Dan hoop ik dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart
Dank je voor het achterlaten van  je reactie.


9 opmerkingen:

Ankie vd Polder zei

Wat een gaaf kaartje, en die belletjes zijn geweldig. Groetjes, Ankie

Mojca zei

oh what a cutie and lovely embellishment. Hugs! Mojca

Yvonne zei

Mooi Lydia!! Mooie kleuren en wat een leuke afbeelding is dit!
liefs Yvonne

Swedka zei

Beautiful card, wonderful girl.

esmee zei

een prachtig kaartje

Unknown zei

lydia
jou kaart is weer prachtig gedaan ,prachtige kleuren
veel liefs van marcelline

Anita Meijer zei

Wauw Lydia wat heb je weer een schitterende kaart gemaakt, ik vind het een super toppertje.
Liefs van Anita

Rosita zei

Een mooie kaart groetjes Rosita

Heidie zei

wat een leuke kaart. Leuk zo met die belletjes.

liefs Heidie