NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 11 oktober 2013

Samen


Hallo copic fans,

Het is vandaag weer mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien, het is een kaart geworden die ik op verzoek heb gemaakt. De bloemen zijn weer zelf gemaakt van het zelfde bonte papier als de achtergrond van de kaart.


Het moest een kaartje worden voor twee meiden die samen gingen wonen, best wel weer een uitdaging om daar een afbeelding voor te zoeken. Zo kwam ik bij het zoeken deze digi tegen bij Tiddly Inks van twee meiden, bij nog verder kijken kwam ook dit leuke huisje voorbij. Deze twee samen gevoegd en zie het resultaat. 


Heb weer een hoop kleuren gebruikt maar hier komen ze :

Huid : R22 - R20 - E11 - E00 - E000
Haar : E59 - E19 - E08 - YR14 / E49 - E37 - E35 - E33 - E31
Blauw : BG18 - BG57 - BG53 - BG01 - BG000
Geel : E37 - YR24 - Y15 - Y13 - Y11
Oranje : E37 - YR18 - YR16 - YR12
Rood : C7 - R59 - R27 - R24 - R22 - R20
Huis : T3 - T2 - T1 - T0
Stenen : E18 - E07 - YR18 - E04
Hout : E44 - E43 - E42 - E41
Achtergrond : B34 - YG61

 Hoop dat ik jullie toch weer heb kunnen inspireren met deze kaart, vragen of verzoekjes horen wij graag.

4 opmerkingen:

made by ineke zei

whauw!
wat een plaatje
schitterend gekleurd zeg en een geweldige afbeelding!
groetjes ineke

Willemien zei

Wat een plaatje! Heel mooi!
In welk programma voeg jij die digis samen?

Groeten willemien

Dobra zei

Pardzo beautiful work.
Wonderfully made ​​and lovely-presented
I love it.

Unknown zei

Wat een mooi kaartje Wenda!