NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 27 december 2013

Kerst kaart voor mijn zoon



Goede morgen

Ja ik weet het Kerst is voorbij en ik hoop dat jullie allemaal een geweldige kerst hebben gehad en heel erg verwend zijn!!

Ik heb deze kaart voor mijn zoon gemaakt,hij is 21 dus moest simpel blijven ,geen poespas erop hihi!
Hier zijn de kleuren die ik gebruikt heb.

Sneeuw B60-63
Lucht B93-95-99
Bomen G07-14
Licht in huisjes en Koplamp Y17-38
Deur R24-89
Huisjes W1-3-5-7
Hek E33-35-37-18
Huid R02-E11-13
Pak van de Kerstman R24-59-89
Scooter YR 23-24-Y28
Cadeau G07-99

Zo ik geloof dat ik het allemaal heb!!

Bedank weer voor jullie bezoekjes en nog een fijne dag verder,ook wil ik jullie vast een geweldig 2014 toewensen!
XXX Heidy


2 opmerkingen:

rian zei

wauww heidy wat een stoere kaart.
groetjes rian

Anoniem zei

zelfs al ben ik al een generatie ouder, toch zou ik daar super blij mee zijn!

gr
Tine