NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 17 maart 2014

Candy verloten

Hallo,
nb ik heb even een nieuwe MR.Linky toegevoegd, ik zal ze beide gebruiken bij de prijsverloting

ik zag in de zijbalk dat we hier 950 volgers hebben bereikt. 


We hebben er dit keer heel lang over gedaan, om er 100 volgers bij te krijgen. Op dit moment wordt er meer gedaan met Facebook, maar wij kunnen op dit blog jullie veel meer informatie verschafeen dan op Facebook. Ook daar zijn we aanwezig. 
Als je dit blog volgt met Bloglovin' krijg je elke dag een emailbericht met een update van alle sites, die jij volgt.
Ik vind dat super handig, ik scrol dan langs de sites en ga kijken bij de sites waar ik wat interessants zie. Dingen die ik wil bewaren om er later wat mee te doen, sla ik dan op op Pinterest, daarover later meer.

Als je op het plaatje hieronder klikt, kun je ons meteen volgen en mis je geen bericht.



. Het bericht van de candy vind je hier.

Dat is bijna een jaar geleden, het was me echt ontschoten, maar ik zag het bij iemand op het blog.
Ik wist niet of deze mooie sets met 36 speciale markers nog verkrijgbaar zijn. Onze distributeur zal navraag doen er er een voor dit blog bestellen.
Je kunt nog mee doen, dan ga je naar het betreffende candybericht op dit blog en voldoet aan de voorwaarden en schrijf je in bij Mr. Linky

Ik laat deze candy open tot ik de cassette met 36 markers heb ontvangen, dus nog een kans voor jou als je geen volger bent.


Je kunt ook aanmelden in Mr Linky als je ons volgt op Bloglovin'.
groet Diny




30 opmerkingen:

mizeboud zei

Prachtige kleuren en ik kleur graag met de punt, heb moeite om met de penseelpunt binnen de lijnen te blijven haha. Gr Mary

Anoniem zei

Ohhhh beste Diny en natuurlijk copic... dat is een prachtige box en die zou ik zo graag willen winnen... Heb de blog net via bloglovin op folllow gezet... bedankt voor de tip trouwens.... maar nu dat Mr Linky ???? Help me een beetje... wil graag voldoen aan voorwaarden maar zij weet niet hoe zij weet niet hoe..... groetjes Monique

Jolanda zei

Diny, ik wilde even checken of ik mr Linky al ingevuld had.. maar kan het niet meer checken... volgens mij gaat er iets mis....

Jenny zei

Geweldig deze wil ik wel winnwn.
Heb nog geen copic maar wil ze wel proberen.
Kijk altijd de filmpjes op youtube.

Alice zei

Ook ik net als de andere dames zou het helemaal super vinden om zoiets prachtigs te winnen. De interesse voor het product blijft altijd alleen vind ik de aanschaf zo duur. Dus zoiets winnen wauw.

chantal zei

Inderdaad er loopt veel via Facebook, maar daar gaat alles snel verloren. Informatie langs een blog kan je ten alle tijde nakijken. Ik wil graag een kans wagen. Liefs chantal

Miranda zei

ik dacht dat ik al mee deed, was al volger, maar sta niet bij mr linky. maar kan ook nergens meer mr linky invullen.

Wendy zei

Nu wordt het pas écht spannend Diny. Ik hou het al bijna een jaar in de gaten, erg hè...het is ook zo'n gave candy! Gelukkig sta ik nog steeds bij Mr Linky. Top dat ik je zaterdag voor het eerst zag, op de beurs in Den Bosch. Soms jammer dat zoveel via facebook loopt, ik geef ook de voorkeur aan blogs.
Groetjes, Wendy

Diny Sprakel zei

Mr Linky is raar geworden, je kunt er in de tekst nog op klikken. Ik heb nu een beraald abbonement, dus gaat in het vervolg beter.

Joukje zei

Ook ik zou het net als de andere dames super vinden om deze set te winnen.En sta bij Mr Linky
Ik kijk regelmatig op jullie blog, het geeft zoveel inspiratie!
Lieve groetjes Joukje

Durvina zei

Het is ontzettend jammer dat het bloggen terug loopt, maare ik blijf het in de gaten houden ;)

groetjes, Durvina

Marianne zei

Ik vind het jammer dat Facebook vaak zo'n belangrijke rol gaat spelen. Ik zit namelijk niet op Facebook en ben ook niet van plan om daar een account te openen. Ik ben wel blij om te horen dat de candy nog loopt, maar het is helaas niet mogelijk om je naam nog toe te voegen. Ik had vorig jaar juni al een berichtje achtergelaten op de candypagina, maar linken is ook nu niet mogelijk. Je ziet enkel de lijst met bestaande links verschijnen, maar geen invulvelden. Misschien dat je daar toch nog even naar kunt kijken? Ik zou toch wel graag kans maken op die geweldige Copics-set.

Unknown zei

Tja, wat in het vat zit, verzuurt niet zeggen ze toch? Nou, ik ga binnenkort een paar cursussen volgen ergens in Spijkenisse. Daar komen deze dan echt wel van pas!

Aartje zei

Jammer dat facebook steeds meer de overhand gaat krijgen. Ik heb het idee dat mijn naam nog niet bij Linky staat, maar heb het ook nog niet voor elkaar gekregen om mijn naam er nu wel bij te zetten. Maar ik houd vol....
groeten, Aartje

ЯЯНА zei

Жду не дождусь.Такая красота!!!Вдруг повезёт?1

Natasja's Kaarten zei

Ik heb nog nooit met markers gekleurd, maar dit zou een geweldige kans zijn om kennis te maken met de copics!

Ik doe dus graag mee!

Groetjes, Natasja

Anneke zei

Gefeliciteerd met al jullie volgers! Ik wil ook graag mijn kansje wagen, zou leuk zijn om mijn collectie uit te breiden :)
Groetjes Anneke

Chitra Nair zei

Oh I would love to win this set... This would be awesome!!!!

henny zei

super diny

mooie candy wie wil deze niet winnen

groetjes henny

Gehaakte cadeautjes zei

Gave candy!!
Liefs, Desiree

Isabelle zei

een droom van iedere copic liefhebber, een speciaal set copic markers, wauw. die passen perfect in m'n collectie
merci voor de kans dames! super

Ju@nita zei

Yes zie dat je een nieuwe Mr.Linky heb toegevoegd had op de oude al een reactie achtergelaten,maar doe het bij deze nog een keertje.Super deze candy heb nog nooit met copics gewerkt en eens moeit de eerste keer zijn hahaha!Ik ga weer duimen totdat ik een ons weeg.

Bedankt voor de extra kans Diny.
lieve groetjes Nit@

Marianne zei

Bedankt voor de nieuwe linky Diny. Ik heb mijn naam nu toegevoegd.

Anoniem zei

I love your work . Inspires me
Shirley Wilkie

angelique (anlou) zei

HI
what a generous candy :)
i would love to win these
thank you so much for a chance
hugs angelique

Kim zei

Supermooie (kleur)werkjes staan hier!! Wow!
Ik heb op het juiste moment een blog gemaakt, dan kan ik nog meedoen met deze candy!! Dus dan kan ik ook stiekem zeggen dat ik mijn blog speciaal voor deze candy heb gemaakt, hihi.. Nee hoor, het werd wel eens tijd voor een blog voor mij!
Supercandy trouwens!
Wat ben je een held als je die mooie stiften wint! :)
Uiteraard hoef ik niet te zeggen hoe graag ik de copics zou willen winnen, want dat is echt meeeegaaaa graag! :D

Mieke Duckers zei

Hoi Diny, Ik kleur (bijna) altijd met de Copics. Voor mij de ideale manier van kleuren, met mooie heldere tinten! Zou best weer wat nieuwe kleuren willen winnen, je weet, is pensioenland groeit het gras niet meer zo hoog....
Liefs, Mieke

Kim zei

Uhm! Ik dacht toch echt dat ik een berichtje achtergelaten heb.. Volgens mij heb ik dat ook, misschien wel bij een verkeerd topic, ooh! Dat zou echt iets voor mij zijn! In ieder geval echt een supercandy! Keep up the good work all! :)

Engelchen zei

wat hebben jullie al veel volgers.
Super zeg, Gefeliciteerd.
En dank je wel voor de kans op deze mooie prijs.
Groetjes Engelchen

Giny zei

Ik doe graag mee.
Wat een leuke actie!!
Had bij de andere linky al een berichtje achtergelaten maar weet niet of dat goed is doorgekomen. Vandaar nog een keer!