NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 14 april 2014

"Happy Birthday"

Het is mijn beurt op een kaartje te laten zien. 
En voor het eerst een "no-Line (geen lijntjes)" techniek gebruikt.
Ik vond het super leuk om te doen met 1 van de nieuwe stempels van magnolia.


Ik heb het mooie papier van Bildmalarna - de Soft collection - gebruikt.


Omdat ik toch graag de R59 en 56 wilde gebruiken bij dit papier, maar deze 2 kleuren net iets te donker vond, heb ik een R55 zelf gemaakt (navulling van de R 56 en de blender mixen).

Gebruikte materialen :
Cardstock - Bazill
Design Papier - Bildmalarna Soft Collection
Die's
Spellbinder Ovals small
Spellbinder Opulent Ovals
Copics:
Pak/strik : R59-56-55 (zelfgemaakt)
Shirt/schoenen : W 5-3-1
Huid : E04-11-21-00-000
Haar : E29-25-21
Ogen : W9
Sproeten : E 43

Bedankt voor het langskomen en een hele fijne dag!

5 opmerkingen:

Dina zei

wauw wat een mooie kaart en zo super gekleurd, geil dat rode haar

Dina zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Dina zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Dina zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Natasja's Kaarten zei

Wat gaaf de geen lijntjes techniek, lijkt mij wel moeilijk hoor. Maar jou afdrukje is geweldig gekleurd.

Groetjes,

Natasja