NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 18 juli 2014

Zomers kaartje

Hoi allemaal,

Vandaag weer een nieuwe bijdrage voor het blog van Copic Benelux.
Ik heb voor een lekker zomerse digi gekozen en zelfs het weer werkt mee!

Dit is mijn kaart:

copic 18 juli a

Ik zag een voorbeeld bij het blog From my craftroom. 
Daar stond een goed idee op om zelf een vorm uit je kaart te stansen.

copic 18 juli b

Als je de kaart openklapt, zie je dit. Het doet me een beetje denken aan die prentenboekjes die je vroeger had, waar je door een uitsparing al iets zag van de volgende bladzijde.

copic 18 juli c
En zo is ie weer dicht.

Mijn gebruikte materialen:
Stansen van verschillende firma´s, waaronder Nestabilities en Joy crafts.
Papier uit een zomers blokje van BoBunny
Digi van Saturated Canary
Copics die ik heb gebruikt zijn:

huid: E000/ E00/ E11/ E21/ E04/ R20
haar: E15/ E50/ YR23/ YR20
groen: YG21/ YG23/ Yg25
rood: R29/ R27 en R24
blauw: BG09/ BG07/ BG05
oranje: YR15/ YR12/ YR38
schaduwen: C1/ C00 en 0

Bedankt voor het kijken!

groetjes van Dieke.

1 opmerking:

Ankie vd Polder zei

Ha Dieke, wat is ie leuk en vrolijk zeg. En een superidee dat ik ongetwijfeld ook eens ga proberen, zo’n doorkijkje. Groetjes, Ankie