NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


zondag 28 september 2014

Zelf achtergrond maken met Copic Airbrush


Hallo Copic fans,

Vandaag een videotutorial voor jullie! Het is voor mij de eerste keer dat ik een filmpje maakte. Het is in 2 takes gegaan, ik beloof jullie dat het de volgende keer in 1 keer gaat....

Deze kaart wil ik jullie laten zien:


In het filmpje laat ik jullie zien hoe ik de achtergrond heb gemaakt met Copic Airbrush. En dan vooral hoe je het plaatje van het meisje erin krijgt zonder dat het later op de achtergrond geplakt wordt. Daar gaat ie dan....


2e deel:



Tot zover dus het maken van de achtergrond. Het meisje (stempel van Santoro) kun je vervolgens met de volgende markers gaan inkleuren:

Onderkant van de jurk: YG97 en YG95
Bovenkant van de jurk: V22 en V25
Huid: E00, E01 en E11
Mond: R05
Ogen: YG95
Haren: Y26, E23, E19 en E18

De gebruikte kleuren voor de achtergrond in het filmpje zijn: Y15, Y19, Y26 en YR27 voor de bovenkant en BG96, BG93 en BG90 voor de onderkant van de kaart.

Ik heb de kaart op zwart cardstock gemat en daarna op een kaart van craftpapier gezet.

Tenslotte nog een foto van de compressor met airbrush grip die ik gebruik:


Bedankt voor het langskomen op dit blog! Hopelijk heb je wat inspiratie opgedaan en zie ik je de volgende keer weer terug.

groetjes, Marielle Weichert

3 opmerkingen:

Unknown zei

I recently came across your web site and have been reading loads of posts of yours. I just thought Id add a quick comment and let you know that you have got a genuinely nice blog. Ill watch out for updates from you!..Best Cccam Server

Marielle Weichert zei

Thanks a lot and hope to see you back in the future!

Unknown zei

Het is een prachtige kaart