NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 11 februari 2015

Favoriete Kleuren

Hallo bloglezers,

telkens als ik met deze kleurcombinatie fuchsia/oranje werk valt me weer op hoe vrolijk deze combi is. Ik kreeg de achtergrond van Mrianda van den Bosch, zij maakt fantastisch werk met maskers, pasta's en sprays. Haar kleuren zijn zo krachtig. 


Ik nam zo'n achtergrond en zocht bijpassende afbeeldingen bij, die ik vervolgens inkleurde met mijn Copics, uitknipte en een plaatsje gaf op de achtergrond. 


Het is een kaart van 16 bij 16 cm geworden, omdat ik niets van de achtergrond wilde verwijderen. 
Het popje is een Ppinky Doll, de boom is van Jofy en de rest is zelf getekend. Ik heb de plaatjes nog steeds staan voor jullie om te downloaden. 
Ik gebruikte de volgende kleuren:
Huid E000-00-21-11-13-R21
Haar: E19-YR18-04-12,Y38
Rood R24-35-37-59
Fuchsia RV11-14-17-19
Oranje YR 12-14-16-18


Groet Diny


Geen opmerkingen: