NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 4 maart 2015

Een dochter!

Hoi allemaal!

Sandra hier, vandaag is het mijn beurt om jullie weer wat te laten zien. Een week of 2 terug is mijn collega moeder geworden van een prachtige dochter, en daar moest natuurlijk een kaart voor gemaakt worden.

 Ik heb er voor gekozen om een shaker kaart te maken. De shaker heb ik gevuld met geponste voetjes en hartjes, uit restjes van mijn design papier. Het papier wat ik heb gebruikt, komt uit een blokje van My Minds Eye.


 De digi die ik heb gekleurd is van Mo Manning. Het is eigenlijk een jongetje, maar door van een stukje twine een strikje te maken en in de pluk haar te plakken, maak je er zo een meisje van.
Ik heb de volgende Copic Markers gebruikt
Huid: E0000, E000, E00, E21, E13
Shirt: R81, R83, R85
Luier: C00, C0, C2, C5
Fles: E40, E41
Konijn: YG00, YG03, YG06

 Met de letters van Noor Design heb ik de naam van de mooie meid op de kaart geplakt.



Als laatste heb ik wat bloemetjes gebruikt om mijn kaart af te werken.



Dit was het weer voor vandaag, ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren.

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: