NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 22 juni 2015

Superschattig

Hallo lieve Copic fans,

Het weekend is alweer voorbij en de week is weer begonnen. Nu hopen dat het zonnetje ook weer een beetje terug komt. Zou wel lekker zijn. 

Ik heb mijn kaartje in ieder geval een beetje in de zomerse stijl gehouden ^.^
Het is een digi van Mo's digital Pencil shop en hij heet Justin's ice cream. Omdat het jongetje met een ijsje staat vond ik het wel leuk om het ijsje van Dutch Doobadoo erachter te zetten. Ik heb met de scorpal streepjes gemaakt in het bekertje van het ijsje om er een beetje een echt ijsje van te maken. Voor de snoepjes heb ik plakpareltjes genomen. Dit lijkt wel een beetje op de snoepjes van een ijsje toch?


Het tekststempeltje is van Project NL. Dit is zo'n leuk nieuw merk, met Nederlandstalige teksten. Het achtergrondpapier met de sterren is van Carta Bella en die met de jeansprint is van Echo Park. Deze vond ik wel passend bij het plaatje dat ik had gekozen. 
De kleuren heb ik bij het papier gekozen. Ik leg dan mijn achtergrondpapier naast mijn kleurboekje en kijk welke kleurencombinatie het beste past bij het papier. De rand om mijn afbeelding heb ik gemaakt met een stans van MFT. Deze heeft zulke leuke stansen en ze doen het super goed.

Dan hieronder nog een close-up van de gekleurde afbeelding.


De kleuren die ik heb gebruikt voor deze afbeelding zijn:
Huid: E000-E00-E01-E11
Haar: E15-E27-E29
Overal: BG91-BG93-BG95-BG97-BG99
IJsje: E40-E42-E44-W00-W1-FRV1 (voor de snoepjes)
Hond: E31-E33-E35
Grond: W00-W1-W3-W5-W7-W8

De druppeltjes ijs heb ik na het inkleuren nog een keer wit gemaakt met een Molotow stift, ze waren een beetje blauw geworden hihihi.

Ik hoop dat jullie weer een beetje geïnspireerd zijn om met de Copics aan de slag te gaan en wens jullie een prettige dag. Tot de volgende keer maar weer


Geen opmerkingen: