NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 5 augustus 2015

Boo and Tulips

Op het moment dat ik deze post schrijf (zat. 25 juli) raast er een zomerstorm over Nederland en word er gewaarschuwd met code ROOD. Zoals gewoonlijk valt het hier in Zeeland allemaal best wel mee en een beetje wind zijn we hier wel gewend, haha! Ik vind het af en toe wel heerlijk hoor, een beetje regen en een beetje (veel) wind, kan ik me lekker terug trekken in mijn hobbykamer.

Maar nu even wat over mijn kaartje:

Ik ben dol op katten, heb er zelf ook 2, genaamd Ot en Sien. Dus toen ik deze digitale stempel zag voorbijkomen op Facebook ben ik hem gelijk gaan kopen.
Het is er een van mijn favoriete tekenares Mo Manning.


Kijk dat toetje nou toch? Daar smelt je toch van? Die mooie blauwe oogjes......


De vaas heb ik in dezelfde kleur als de oogjes gekleurd, zo past het poesje er mooi bij.


Het papier is van Simple Stories uit het paperpad Snap Life!
Ook heb ik MFT652 gebruikt, de Cross Stitch Rectangle Stax.
De tekst komt uit de I Knead You stempelset van MFT.

De kleuren die ik heb gebruikt zijn:

Groen: YG97 - YG95 - YG93 - YG91
Tulpen: R89 - R85 - R83 - R81 - RV10
Poesje: C9 - C7 - C5 - C3 - C1
Oogjes: B02
Vaas: B14 - B12 - B01 - B000

Ik hoop dat jullie weer genoten hebben van mijn berichtje? Een hele fijne dag nog!

Veel liefs,
Renata


1 opmerking:

corryskaart zei

oh renata wat een geweldige kaart met die leuke/lieve poes erop,prachtig gekleurd en ingedeeld
groetjes corry