NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 11 januari 2016

Er is niets ...


Hallo Copic fans

Hier ben ik weer met een kaartje voor je, voor deze heb ik dezelfde techniek gebruikt als in mijn tutorial van vorige week. Heb altijd moeite met dit soort kaarten maar ik zal vast niet de enige zijn, dit soort kaarten horen er ook bij en als iemand altijd zelf gemaakte kaarten van je krijgt vind ik niet dat ik op zo'n moment met een gekochte kaart uit de winkel kan aan komen.
De inkt met een grote kwast aan gebracht en tussen de kleuren gedroogd met de heat tool. Als de achtergrond klaar is en goed gedroogd er overheen gestempeld met twee stempels uit de set "Nature I" van IndigoBlu.
Als laatste een mooie tekst van Different Colors gestempeld om de kaart af te maken.


Gebruikte na vullingen : E17 - E29 - E35 - E39

Hoop dat ik je ook met deze kaart heb kunnen inspireren.