NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 20 januari 2016

Gwenneth of the West Wood

Hallo lieve Copic fans,

Het is al weer woensdag en vandaag is het mijn beurt om jullie weer een beetje inspiratie te geven. In deze tijd dat alles weer naar het normale gaat na alle feestdagen, vond ik het heerlijk om gewoon lekker mijn verstand op nul te zetten en lekker te gaan kleuren (en dan geen kerstplaatje hihi).

Ik heb dan ook gekozen voor een plaat van Mitch Foust. Dit omdat ik dan geen rekening hoef te houden met het bijzoeken van passend achtergrondpapier en frutsels. Lekker ongegeneerd kleuren hihi. Dus eigenlijk een soort kleuren voor volwassenen alleen dan net een tikkie anders.



Ik kwam deze vrouwelijke Robin Hood tegen op de site van Deviant Art en moest hem gewoon uitprinten en kleuren. Zoals altijd ben ik begonnen met de huid. Normaal gesproken doe ik daarna de huid, maar ik was er nog niet helemaal uit welke kleur haar ik haar zou geven, dus ben ik eerst op internet opzoek gegaan naar een beetje de kleuren van Robin Hood. Daar kwam dan wel eens waar geen rood in voor, maar ach, Zo is ze net een beetje vrouwelijker.


De kleuren die ik heb gebruikt zijn:
Huid: E0000-E000-E00-E21-E11-E04
Haar: E30-E31-E55-E57
Rood:R56-R59-R89-C8
Groen (kleding): G82-G94-G99
Bruin (kleding): E84-E87-E89
Bomen: E21-E34-E17-E47 + W1-W3-W5-W7 + E31-E37-E57 + E81-E84
Struiken en bladeren: G40-G43-G46 + YG11-YG13-YG17 + YG03-YG67-G28 + YG61-YG63-YG67


Het enige dat dan nog rest is een mooi stukje papier om de afbeelding op te plakken en dan inlijsten en ophangen maar ^.^

Ik hoop dat jullie weer een beetje inspiratie hebben om te gaan kleuren en wens jullie nog een prettige woensdag. Tot de volgende keer weer.


Geen opmerkingen: