NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


woensdag 13 januari 2016

"Have a cupcake kind of day"

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer voor de 2e keer deze week. 
Op facebook doe ik met een hele club dames, van over de hele wereld, mee met een verjaardagslijst. Dat betekent dat er verjaardagskaarten naar elkaar worden verstuurd. Super leuk, maar betekent wel dat er verjaardagskaarten gemaakt moeten worden.
Ik heb voor deze verjaardagskaart ook weer een SimplyB digistamp en text gebruikt.


Voor de basis heb ik cardstock van Bazill gebruikt. Het design papier is een oud blokje van Bo Bunny - Enchanted Garden collection. Ik heb die's gebruikt van magnolia, spellbinders, mft en elizabeth craft.


Copics:
Ogen : YG67-17-03
Cupcakes : YG67-17-03 / V17-15-12
Broek : N8-6-4 / YG67-17-03
Shirt : V17-15-12
Haar : N8-6-4
Schoenen : YG67-17-03 / N8
Strik : YG67-17-03
Huid : E04-11-21-00-000-R20

Bedankt voor het langskomen en tot de volgende keer!


Geen opmerkingen: