NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 15 februari 2016

Love you more than...

Hallo lieve Copic fans,


Vandaag is het alweer maandag en is het weekend weer voorbij. Wat gaat het toch weer snel. Er zitten op de een of andere manier gewoon te weinig uren in het weekend hihi.

 Nu zat ik vorige week met een lekker bakje koffie door mijn digi's heen te neuzen en kwam deze ontzettend leuke digi tegen. Aangezien ik er bij toeval bij kwam, heb ik besloten om deze maar in te kleuren.
Het is een digi van Mo's Pencil Shop en heet Coffee. Met mijn koffie in de hand ben ik opzoek gegaan naar een leuk papiertje erbij (is overigens niet handig). Aangezien ik een fan ben van alles wat paars/lila is, was mijn keuze al snel gemaakt. Het papier dat ik gebruikt heb is van Maja Design en heet Enjoying Outdoors. Het is al een oudere lijn, maar het blijft toch wel mooi papier.

Ik heb het kaartje CAS gelaten zodat het kleurwerk er goed uit springt. Dat is toch wel het pronkstukje op mijn kaart. Ook komt het er wel een beetje door dat er een bom ontploft is in mijn hobbykamer hihi. 


Ook heb ik voor de kleuren geel en paars gekozen omdat dat complementaire kleuren zijn en ze elkaar dus versterken. Daardoor springt de afbeelding nog meer van de kaart af.


De kleuren die ik heb gebruikt zijn:
Huid: E0000-E000-E00-E11-E13-R20
Haar: E31-E33-E35-E37
Shirt: V05-V06-V09
Mok: W00-W1-W3-Blender
Broek: Y08-Y06-Y04

Dan ga ik nu weer lekker aan de slag met een andere kaart en kijken of ik een leuke tutorial voor jullie kan verzinnen voor binnenkort ^.^
Ik wens jullie een hele prettige dag en tot de volgende keer maar weer.


Geen opmerkingen: