NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 25 maart 2016

Amazing


Hallo Copic fan,

Vandaag een fleurig kaartje zo vlak voor het paasweekend, het papier is uit een al ouder blokje van "Carta Bella - Soak up the sun". de tekst stempel is van "Impression Obsession" blijf dit een hele mooie tekst vinden voor op een kaart. De kaart verder afgewerkt met roosjes en stickles.


Het afdrukje dat ik heb gekleurd is een digi van "Milk&coffee" de kleuren aangepast op het design papier. Wat altijd leuk is als dit uit gezellige kleurtjes bestaat, het shirt als laatste gekleurd en wilde eigenlijk een andere kleur dan het roze maar het groen paste niet bij de broek en het bruin geel zou weer te veel lijken op het haar dus ja dan toch maar roze. Misschien moet ik volgende keer eerst maar een proef plaatje nemen om goed uit te komen met de kleuren


Gebuikte kleuren zijn : 

Huid : R22 - R20 - E11 - E00 - E000
Haar : E37 - YR24 - Y26 - Y15 - Y21
Blauw : BG09 - BG07 - BG05- BG02 - BG01
Roze : R89 - R85 - R83 - R81
Shirt : RV34 - RV32 - RV11 - RV10

Hoop dat ik je weer heb kunnen inspireren met deze kaart en geniet van het lange paasweekend.


3 opmerkingen:

Janette van Otterlo zei

Alleen van die kleuren wordt je al vrolijk!
Prachtige kaart!
grtz Janette

Brenda zei

Prachtig! Leuke vrolijke kaart

Brenda zei

Prachtig! Leuke vrolijke kaart