NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


vrijdag 18 maart 2016

My lovely cat

Hallo Copicfan's

Vandaag is het weer mijn beurt voor een kaartje.

Het weekend staat weer lekker voor de deur, maar kijken wat het weer gaat doen.
Ik ben natuurlijk gek op de zon, maar als het regent vindt ik het ook niet erg hoor, want dan kan ik lekker kleuren met mijn Copic's natuurlijk!
Ik denk dat jullie er ook wel zo over denken????

Ik wil jullie weer een kaart laten zien met een stempel van Ching-chou Kuik, ik vindt ze gewoon super!
Ik heb er één met een kat uitgezocht omdat het een verjaardagskaart voor mijn zus is, en die is gek op katten!
De kat heb ik zwart gemaakt omdat haar kat ook die kleur heeft.


Het is geen tutorial maar ik wil jullie toch met een paar foto's de opbouw laten zien.


Eerst ben ik met C0 de richting van de haren gaan aangeven.


Dan heb ik met 100 de schaduwen gekleurd.


Dan heb ik B93 en B97 genomen en heb verder gekleurd en altijd de richting van de haren in de gaten gehouden.


Ik heb de kat zo verder gekleurd tot ik tevreden was, 
de kleuren die gebruikt heb laat ik jullie onderaan mijn bericht zien.



 Ik heb het meisje en de kat dezelfde groene ogen gegeven.
De achtergrond heb ik gestippelt.
Met Opaque White heb ik de snorharen en nog wat highlights gedaan.



Dit is dan mijn kaart geworden, mijn zusje was er erg blij mee.
De happy birthday text heb ik met mijn Scan 'n Cut maschine uitgeschneden.
En die mooie bloemetjes heb ik in Bangkok op de zondagsmarkt gevonden.

Nu nog de lijst met de Copic kleuren die ik gebruikt heb:

Haar: RV11 - RV93 - RV95 - RV99
Huid: YR00 - E00 - E11
Jurk: RV11 - RV13 - RV14 - BV17
Ogen: G20 - G24 - G46 - W1 - N2
Zon: Y11 - Y13 - Y15
Achtergrond: B91 - B93 - B95
Planten: YG05 - YG11 - YG17 + Copic Multi Liner Olive
Kat: C0 - C1 - C3 - C7 - C9 - B93 - B97 - 100

Zo, dit was het dan weer, tot volgende keer.
Leuk dat jullie weer zijn komen kijken.
Een prettige dag allemaal!










4 opmerkingen:

Ghea zei

Wow schitterend kaartje heb je gemaakt.
Liefs Ghea

Juanita zei

Dankjewel Ghea, ik ben blij dat je hem leuk vindt.
Liefs Juanita

Wenda zei

Hij is weer super geworden Juanita, heel mooi.

Hugs Wenda

Juanita zei

Dankje wel Wenda!
Liefs Juanita