NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


maandag 22 augustus 2016

Happy Bee


Hallo Copic fan

Vandaag wil ik je een kaartje laten zien
die ik hoofdzakelijk  geel, blauw, en zwart gehouden heb.





 Ik zag deze digi van Yampuff op Devianart
en wist gelijk dat ik haar als een bijtje wou inkleuren.
Ik ken een paar mensen die bijen voor de honing houden, 
dus kan ik het kaartje altijd wel gebruiken.

 

  Het jurkje heb ik geel laten 
doorschijnen,
 zodat het doorzichtig lijkt.

Haar vleugels heb ik ook alleen maar met heel licht blauw en roze gekleurd daardoor lijken ze ook doorzichtig.

Daarna ben ik er met Mod Pogde overheen gegaan, dat geeft zo’n mooie glans!

 De highlight's heb ik weer met Opaque White gemaakt.


Het kaartje heb ik eigenlijk ook weer éénvoudig gehouden.

Het karton heeft haast dezelfde kleur als de Copic’s die ik gebruikt heb.
 
Wat blauw en geel lint en een paar gele rozen
en het kaartje is weer af.


Dit zijn de kleuren die ik gebruikt heb:

Bloemen: Y15-Y17-YR24
Boom: E70-E71-E74-E77
Vleugels: C1-BV00-BV0000-B0000
Haar: E49-E29-E27-YR24
Jurk: C9-C7-C5-C1
Lichaam: Y11-Y13-Y15-Y19
          C9-C7-C5-C1
Achtergrond: B000-B0000

Dankje voor het langskomen!

Prettige dag allemaal!



Geen opmerkingen: