NIEUWS

Hier vind je en web-applicatie, waarin je je Copic-kleuren kunt opslaan. Nooit meer dubbele markers kopen, ze staan op je telefoon. Ik vond een Nederlandse beschrijving over deze app.

Ik vond in de App Store een nieuwe app om je voorraad Copics vast te leggen, de uitleg is in het Japans, maar de plaatjes zijn goed herkenbaar.


dinsdag 14 maart 2017

Add a little Color to your day

Hallo Allemaal,

Dit keer heb ik mijn airbrush weer eens gebruikt. 
Eigenlijk gebruik ik hem te weinig, maar daar gaat nu zeker verandering in komen.

Voor mijn achtergrond heb ik de cirkel-stencil van Pronty gebruikt. Deze is onderdeel van de A4 gel line and dot, nr. 470.803.035. 

Als eerste heb ik mijn digistamp van SimplyBstamps 2x geprint, 1 keer op Perfect Colouring Paper en 1x op stamping mask paper van Inkadinkado. De afbeelding is dus gemaskt voordat ik met mijn airbrush aan de gang bent gegaan.


Voor het airbrushen leg ik mijn afbeelding in een oude pizzadoos, zodat mijn omgeving niet onder komt te zitten.


Als eerste heb ik met de B32 mijn achtergrond een blauwe kleur gegeven.




Daarna heb ik het stencil erop gelegd en met de B34 geairbrushed.


Een superleuk effect vind ik het geven aan je achtergrond.


Je haalt je mask eraf en dan kan je je afbeelding inkleuren.


En zo ziet mijn kaartje eruit wanneer het helemaal is ingekleurd. 

Achtergrond: B32-B34
Huid: E04-11-00-000-R20
Ogen: B37-34-32/C3-1-blender
Mond: R22-20-00/R59-46-27-24
Copicstiften: R46-YR68-G94/W3-1
Hart/strepen Tshirt: R59-46-27-24
Tshirt: C3-1-blender
Broek: N9-7-5-3
Haar: E18-09-YR07-04

Ik hoop dat jullie met plezier deze blogpost hebben gelezen en tot de volgende keer!

Geen opmerkingen: